fredag 17 september 2010

Höst....






Ja hösten är här, det är inget man kan ta fel på när man tittar ut. Löven börjar ändra färg och som det vanliga typiska västkustvädret har infunnit sig med regn och rusk...
Det innebär att det bli inomhus aktivering i alla fall om man har som jag, ett par hundar som hatar detta väder. vilket iof passar perfekt för mig.
helgen som gick innebar Sofiero, i år var det bara sessan min som anmäldes, då jag redan förutsett att troligen inte domaren skulle vara nåt för mina. Rosie sköte sig riktigt bra, trotts mitt inne i höglöp! Men lite nosarbete i marken förekom, men i det stora hela är jag nöjd! Rosie fick en rätt hyfsad kritik ändå, och slutade som 5:a i sin klass. Kanske inte nåt resultat som är att hurra för men det kunde ju gått sämre med:) Man ska ju se allt med den ljusa sidan.... hehe! Kul var det för Jeanette och Freja som tog lite revansch från förra utställningen och vann junior klassen!!!

Nu är snart detta utställnings år över Men som det ser ut nu har vi i alla fall 1 kvar att se fram imot!

Leo avslutar med några bilder....!

Leo sep-10
Min fina kung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar