lördag 8 januari 2011

Nytt år

Så har vi gått in i nytt år och det var evigheter sen jag uppdaterade här.
Personligen hade jag önskat att dom som sista månaderna hade gått göras om, med helt andra utgångar än vad som blivit, men nu vet vi alla att man bara ska blicka framåt och inte se bakåt. Ibland händer saker som man inte tror ska hända, eller man hör det hända andra....
Hösten började med lite dystra och tråkiga nyheter och blev rätt deppig och har fått börja tänka i nya banor- Vilket inte jag säger är fel. Med tiden har vi fler svar, får vi hoppas!

Kort tid efter första tråkiga nyheten kommer ett så stort slag mot hela vår familj och det har gjort att vi ska ut på en lång och jobbig "resa" Men vi ska kämpa och jag vet att min mamma är en stor fighter och vi ska hålla ihop och leva en dag i taget!
Det har ju gjort att detta året inte fick någon rolig start... Men jag försöker ändå se fram i mot en del roliga saker, en nära och kär vän väntar sin första kull med valpar förhoppningsvis om någon månad vilket jag också tycker ska bli jätte kul! Jag vet att hon längtat efter detta!
Annat så har jag och Jeanette blivit ombedda att ingå i ett projekt, vilket gör att man får en del annat och tänka på, Det ska bli ett spännande år så sätt och möjligen så kommer mer info om detta senare....


Vovvarna jo då dom mår precis som vanligt! Leo har storm trivts i jul, massa god skinka, köttbullar och korv-kan väl inte bli bättre enligt honom!
Rosie styr och ställer och lever som prinsessan här hemma, vilket Freja fick känna på när hon tyckte Gizmo (Sambons hund) inte var snäll, ack så orättvist enligt Rosie som gick in i mellan och skyddade Gizmo, vilket ser sätt sött ut när man tänker är att Gizmo är minst 3 gånger så stor som henne själv!
Dylan lika glad positiv och gosig som vanligt! Killen som är på precis på allt och vilket tid som helst!
Jag hoppas att trotts allt jobbigt som väntar oss också att vi har ett bra år framför oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar